Direktlänk till inlägg 26 juli 2018

Skaffat vovve!

Av Nelly Konradsson - 26 juli 2018 17:45

ja Rubriken säger ALLT! Skaffe en liten valpis för 3 månader sen. En UNDEERRBAAAR leonberger som jag döpt till Nosse. för er som inte vet vad det är för ras (från wikipedia):


"Leonberger är en hundras från Tyskland. Den är av molossertyp och räknas till bergshundarna, men den har aldrig använts som boskapsvaktare eller herdehund. Den skapades på 1830-talet och 1840-talet genom korsning av sankt bernhardshund, svart-vit newfoundlandshund och pyrenéerhund."

 

Läste nyss den där artikeln och blev sugen på o skaffa det här hundselet från dogHQ: https://doghq.se/

Ser RIKTIGT snyggt ut men vet inte om jag ska vänta tills jag får studiebidraget...

 

 

 

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Nelly Konradsson - 9 april 2018 06:15

Hej hej allihopa :-) Glad måndag på er! De flesta brukar vara griniga på måndagar, men istället väljer jag helre att möta starten på veckan med ett glatt humör!   Dock har jag dock ett problem: MIGRÄÄÄÄÄÄN! Usch, det hatar jag faktiskt - till ski...

Av Nelly Konradsson - 8 april 2018 18:50

Sitter här en söndagskväll och lyssnar på bästa Kent... verkligen SÅ synd att de har slutat!! :/   Min favorit är Klåparen: ...

Av Nelly Konradsson - 16 mars 2018 07:55

Okej så kommer ni ihåg att jag fick ett munsårsutbrott för typ en vecka sen?   Jag bad som sagt min mamma att skjutsa mig till apoteket för att köpa en kräm, och drf trodde jag ju att det skulle försvinna eftr några dagar...   FAN!   Den ...

Av Nelly Konradsson - 11 mars 2018 09:56

Vaknade upp i morse och blev jätteledsen, hade sett mig själv i toaspegeln och såg början på munsår på min underläpp!! Det pirrade och hade en sån där "varm" känsla.   Så jag antar att det kanske är för att jag har... haft lite väl kul i helgen. ...

Av Nelly Konradsson - 10 mars 2018 19:01


Nelly Konradsson heter jag, 16 år. Det var sååå länge sedan jag senast hade en blogg men nu har jag blivit så himla bloggsugen igen. Jag kommer nog framför allt blogga om min vardag, skola, träning osv...    För tillfället går jag första året på gymn...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Har du herpes?
 Ja
 Nej
 Usch!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2018
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards